Autosalon Auto Louda +
Pro ČR unikátní objekt patří k největším krytým autosalonům v Evropě. Na hale o výměře přes 4 hektary jsme dostali za úkol vybavit interiér, dořešit fasádu a okolí. V interiéru jsme nechali vyniknout ŽB konstrukce, vymysleli koncept vložených hmot s principem nakouslého jablka = hmota vně jiná než uvnitř. Udržitelnost byla cílem při výběru materiálů – např. využití dýhy místo laminátu. Pro lepší orientaci na prodejní ploše byl do objeku vetknuto atrium, které vnáší denní světlo. K lepší navigaci slouží také skrze všechna patra pronikající červená rampa, která připomíná střelku od kompasu. Hlavním brand prvkem v interiéru i exteriéru je lamela otočená o 23°, vychází z naklopení písmena v logu značky. V rámci projektu jsme využili principy naši vize budoucnosti logistických parků: prvek multifunkčního prostoru, zahrnující bistro se zahrádkou, kulturní sál, a kvalitně architektonicky zpracovaný projekt s využitím zeleně. Popínavé rostliny jsme umístili na věže požárních schodišť a do atria.
Více o vizi na https://udrzitelnostlogistiky.squarespace.com